Kosmetyki do pielęgnacji brwi i rzęs

RevitaLash - Kosmetyki do pielęgnacji brwi i rzęsKosmetyki do pielęgnacji brwi i rzęs RevitaLash EyeLash Conditioner. Seria EyeLash odżywka – serum stymulujące wzrost rzęs i brwi. Sprawia, że naturalne rzęsy stają się dłuższe, grubsze, mocniejsze i piękniejsze. Revitalash pozwala odbudować uszkodzone rzęsy i brwi oraz osiągnąć pełen potencjał ich wzrostu. Stosuje się go na noc tuż u nasady rzęs za pomocą specjalnego aplikatora, a aktywne składniki unikalnej receptury (m.in. pochodne nienasyconych kwasów karboksylowych) zamknięte w nanosomach wnikają głęboko w strukturę skóry i mieszków włosowych stymulując wzrost rzęs i brwi. Pierwszy rezultat można zaobserwować już po 4-6 lub 8 tygodniach, a potem kontynuować codzienną kurację do osiągnięcia oczekiwanych efektów. Spektakularne efekty osiąga się po około pięciu miesiącach kuracji. Po zakończonej kuracji dla podtrzymania efektu, stosuje się dwa razy w tygodniu.

Perfekcyjnie dobrany zestaw doskonałej kuracji dla brwi. Stymuluje do wzrostu, wzmacnia i definiuje brwi na nowo.

TOTAL BROW BEAUTY - TOTALNE PIĘKNO TWOICH BRWI

Zestaw zawiera:

  • RevitaBrow®  ADVANCED – odżywkę stymulującą wzrost brwi 1.5ml
  • RevitaLash®  Hi-Def Tinted Brow Gel – wielozadaniowy stylizująco-koloryzujący żel do brwi
  • Mini grzebyk do brwi

Kuracja na noc RevitaBrow® ADVANCED z opatentowanym BioPeptin Complex® wzmocnionym wyciągami roślinnymi m.in. żeń-szeniem, palmą sabałową, wiciokrzewem wraz z wielozadaniowym stylizująco-koloryzującym żelem do brwi RevitaLash® Hi-Def Tinted Brow Gel na dzień bogatym w peptydy, beta-glukan i lecytynę przynosi olśniewającą nową definicję brwi.

 

 

 

LIMITED EDITION PINK REVITALASH – Opakowanie 2,0 ml wystarcza na ponad 3 miesięce codziennej kuracji!

RevitaLash® Pink Limited Edition 2,0 ml

Sprawia, że naturalne rzęsy stają się dłuższe, grubsze, mocniejsze i piękniejsze. RevitaLash® Eyelash pozwala odbudować uszkodzone rzęsy i brwi oraz osiągnąć pełen potencjał ich wzrostu.
Widoczny rezultat już po 4-6 tygodniach zastosowania.

Stosowanie:

Produkt stosuje się na noc przy korzeniu rzęs jak eye liner. Po około 3-4 miesiącach kuracji odżywką Revitalash dla podtrzymania efektu wystarczy używać dwa lub trzy razy w tygodniu. Produkt zalecany dla wszystkich kobiet, które pragną mieć piękne rzęsy i brwi.
ŻEGNAJCIE SZTUCZNE RZĘSY!

Hannh Murray przed i po zastosowaniu Revitalash


Revitalash Brow

RevitaBrow® Advanced 3ml To odżywka stymulująca wzrost brwi o pojemności 3,0ml”, która posiada nową, udoskonaloną formułę

RevitaBrow® Advanced 3ml

Do produktów marki Revitalash® dołączył kolejny innowacyjny produkt przeznaczony specjalnie do stymulowania wzrostu brwi Revitabrow®. Odżywka ma te sam składniki aktywne, co Revitalash® Eyelash Conditioner oraz dodatkowe wyciągi roślin tj. żeń-szeń, zielona herbata, wiciokrzew, nagietek, pszenica, palma sabałowa. Revitabrow® pomaga odbudować rzadkie i uszkodzone brwi z powodu epilacji i procesów starzenia. Revitabrow® polecany jest również dla Pań, które mają makijaż permanentny brwi.

Sposób użycia:

Revitabrow® stosujemy raz na dobę na umytą i suchą skórę specjalnym aplikatorem.
Nakładamy Revitabrow® za pomocą kliku pociągnięć w obszarach brwi, gdzie mają pojawić się grubsze, pełniejsze i piękniejsze brwi.

Składniki produktu wyszczególnione na opakowaniu.
Produkt ważny 12 miesięcy po otwarciu.


Przyłącz się do GLOBALNEJ MISJI marki RevitaLash®

Marka RevitaLash® była specjalnym prezentem doktora Michaela Brinkenhoffa dla jego żony Amazonki Gayle Brinkenhoff. Rodzinna firma od lat prowadzi działania na rzecz kobiet chorych na raka piersi oraz wspiera inicjatywy  badawcze nad rakiem na całym świecie.
RevitaLash® to skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzone przez 5 niezależnych Instytutów Badawczych na świecie.

W Polsce od 6 lat firma Plazanet prowadzi akcję profilaktyki rak piersi
„Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”

PINK RevitaLash® – 10% z dochodu ze sprzedaży produktu wspiera Amazonki na całym świecie i badania nad rakiem. Marka RevitaLash® wspiera swoim dochodem badania na rzecz walki z rakiem piersi oraz inicjatywy edukacyjne.

W Polsce wyłączny dystrybutor firma Plazanet wspiera działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” oraz promuje informacje na temat profilaktyki raka piersi.